verejne obstaravanie

On február 14, 2014, in Informácie o verejných zákazkách, by Michaela Uhlikova

New daily tenders from Slovakia

  • osobné motorové vozidlo
    Dátum publikovania: 12.02.2014
    Druh zákazky: Tovary
    Región: Slovensko
    Lehota na predkladanie ponúk: 05.03.2014
    Typ: Obchodná príležitosť (všetky typy)
    Popis: kúpa a dovávka nového osobného motorového vozidla, kategória M1 – osobný automobil strednej triedy s požadovanými technickými parametrami a výbavou uvedenou v časti B1 Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch
  • Výpočtová technika a komponenty pre serverovú infraštruktúru
    Dátum publikovania: 12.02.2014
    Druh zákazky: Tovary
    Región: Slovensko
    Lehota na predkladanie ponúk:
    Typ: Obchodná príležitosť (všetky typy)
    Popis: Výpočtová technika a komponenty pre serverovú infraštruktúru
  • ELEKTRONIZÁCIA SLUŽIEB VÚC
    Dátum publikovania: 13.02.2014
    Druh zákazky: Služby
    Región: Slovensko
    Lehota na predkladanie ponúk:
    Typ: Oprava/Zrušenie
    Popis: Predmet zákazky sa skladá z dvoch častí: ČASŤ A: DODÁVKA IS a ČASŤ B: PODPORA IS. Cieľom realizácie predmetu zákazky je vybudovanie efektívnej informačnej spoločnosti a skvalitnenie prístupu verejnosti k službám samosprávy zavedením informačného systému Bratislavského samosprávneho kraja (ďalej tiež len Dodávka IS). V súčasnoti je miera elektronizácie a sofistikácie služieb poskytovaných informačnými systémami, využívaných na Úrade Bratislavského samosprávneho kraja obdobná ako v ostatných samosprávnych krajoch. Verejnosť má prístup k údajom v elektronickej forme prostredníctvom www portálu. V súčasnom stave má verejnosť výrazne obmedzenú možnosť vykonávať úkony spojené s vybavovaním žiadostí na odboroch Bratislavského samosprávneho kraja elektronicky (napr. podania, žiadosti atď.). Občania zväčša využívajú www stránky Bratislavského samosprávneho kraja na získanie informácií alebo dokumentov. Podania však musia riešiť osobne napr. návštevou príslušného odboru či oddelenia. Korešpondencia prebieha klasickou poštou alebo e-mailom. Cieľom elektronizácie je využívanie služieb centrálnych komponentov eGovernmentu. Súčasťou predmetu zákazky je aj následne poskytovanie služieb podpory informačného systému (ďalej tiež len Podpora IS). Podrobný opis predmetu obstarávania bude uvedený v súťažných podkladoch. ČASŤ A: DODÁVKA IS Hlavným cieľom realizácie predmetu zákazky je sprístupnenie elektronických služieb VÚC a zabezpečenie ich všeobecnej použiteľnosti. Špecifickými cieľmi realizácie predmetu zákazky sú: Zlepšenie dostupnosti informácií a služieb prostredníctvom elektronizácie procesov verejnej správy – zabezpečenie prístupu k službám verejnej správy pre každého občana bez ohľadu na regionálne a sociálne rozdiely, zníženie administratívneho zaťaženia občanov a podnikateľských subjektov pri vybavovaní záležitostí na úradoch. Optimalizácia poskytovaných služieb a zavádzanie nových e-služieb pre širokú verejnosť – vytvorenie a implementácia kľúčových nástrojov pre poskytovanie elektronických služieb, zabezpečenie kompatibility rôznych systémov a štandardizáciu spracovávaných dát za účelom ich využívania vo všetkých aktivitách a službách samosprávneho kraja bez potreby ich konvertovania do inej podoby a rozširovanie a skvalitňovanie portfólia elektronických služieb smerom k potrebám verejnosti. Zefektívnenie činností BSK pri znižovaní prevádzkových nákladov – digitalizácia a automatizácia procesov výkonu správy, využívanie centrálnych aplikácií pre vybrané aktivity s cieľom maximalizovať využitie existujúcich údajov v elektronickej forme bez generovania duplicitných dát a údajov. ČASŤ B: PODPORA IS V rámci Podpory IS budú poskytované nasledovné služby podpory systému IS: 1Pravidelená/permanentná podpora uhrádzaná na paušálnej báze: 1.1Maintenance pre hardvérové komponenty a)zaistenie prevádzkyschopnosti hardvéru, b)profylaktiku dodanej výpočtovej techniky, c)zaistenie prevádzkyschopnosti softvéru, 1.2Maintenance pre licencované SW a vyvinuté komponenty, pričom táto podpora v sebe zahŕňa udržiavanie aktuálnych patchov licencovaných SW ako aj udržiavanie systemu na základe legislatívnych zmien.
  • Bezhotovostný nákup pohonných palív prostredníctvom palivových platobných kariet
    Dátum publikovania: 12.02.2014
    Druh zákazky: Tovary
    Región: Slovensko
    Lehota na predkladanie ponúk:
    Typ: Predbežná informácia
    Popis: Nákup pohonných palív prostredníctvom platobných kariet vrátane nákupu doplnkového tovaru a služieb. Predpokladaný objem za 48 mesiacov je vo výške 551.995,40 EUR bez DPH, t.j. cca 137.998,85 EUR na rok pre cca 55 vozidiel. Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup pohonných hmôt – bezolovnatý automobilový benzín podľa normy STN EN 228 a motorovej nafty norma STN EN 590 do služobných motorových vozidiel verejného obstarávateľa prostredníctvom platobných kariet uchádzača a súvisiacich služieb, ktoré akceptujú čerpacie stanice na území SR. Mimo územia SR v Českej republike a v Maďarskej republike. Zároveň od úspešného uchádzača očakávame komplexnú službu a to pomocou platobných palivových kariet umožniť platbu za nákup motorových prevodových a mazacích olejov, autochémie, všetkých prevádzkových náplní, mýtnych poplatkov, diaľničných známok, umývanie automobilov uplatniteľné minimálne na území Slovenskej republiky. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.

Digest powered by RSS Digest

Comments are closed.