verejne obstaravanie

On jún 19, 2014, in Informácie o verejných zákazkách, by Michaela Uhlikova

New daily tenders from Slovakia

  • Elektronizácia služieb mesta Nové Zámky
    Dátum publikovania: 17.06.2014
    Druh zákazky: Služby
    Región: Slovensko
    Lehota na predkladanie ponúk: 30.07.2014
    Typ: Obchodná príležitosť (všetky typy)
    Popis: Predmetom zákazky Elektronizácia služieb mesta Nové Zámky je zabezpečenie elektronizácie služieb mesta a všeobecné sprístupnenie elektronických služieb, ktoré mesto Nové Zámky poskytuje verejnosti v rámci originálnych kompetencií vymedzených zákonom, a zabezpečenie prevádzkovej podpory na obdobie 5 rokov. Primárnym cieľom realizácie zákazky je implementácia elektronických (eGovernment) služieb mesta, v originálnej kompetencii mesta a ich sprístupnenie verejnosti. Tento cieľ sa plánuje dosiahnúť inováciou informačného prostedia (informačných systémov) vnútornej správy a zavedením eGovernment a služieb informačných systémov v súlade s princípmi servisne orientovanej architektúry (SOA) a princípmi Cloud Ready.Pre poskytovanie eGovernment služieb sa predpokladá vybudovanie tzv. Integrovaného informačného systému mesta (ďalej len IISM). Celkové riešenie vychádza z tzv. referenčnej architektúry definovanej výzvou a čiastkovou štúdiou uskutočniteľnosti Elektronizácia služieb miest – „eMestá“. Úlohou uchádzača bude analyzovať, navrhnúť, testovať, implementovať a zabezpečiť prevádzku IISM, podporujúceho poskytovanie elektronických služieb verejnosti. Aktuálne informačné prostredie prevádzkované mestom je potrebné inovovať tak, aby bolo v súlade s požiadavkami na interoperabilitu a integrovateľnosť s inými informačnými systémami verejnej správy (ďalej len ISVS). Pre zabezpečenie poskytovania eGovernment služieb je potrebné inovovať resp. dobudovať komponenty na jednotlivých úrovniach referenčnej architektúry, konkrétne na úrovni Front Office, Mid Office a Back Office, zabezpečiť integráciu týchto komponentov s externými ISVS a vybudovať integračné rozhranie na aplikačnej úrovni medzi jednotlivými blokmi referenčnej architektúry (ESB). Plánovaný stav architektúry a infraštruktúry IISM bude založený na princípoch a smerovaní definovanom v NKIVS a podmienkami technologickými a organizačnými podmienkami definovanými výzvou. V súlade s týmito dokumentmi bude riešenie podporovať využívanie centrálnych a spoločných modulov a bude vystavané hlavne na princípoch servisne orientovanej architektúry (tzv. SOA), kde každý komponent plní jasne definovanú rolu a kde si tieto komponenty navzájom poskytujú služby a spravidla sú voľne previazané pomocou integračných nástrojov na integráciu aplikácií (ESB) a integráciu procesov (Procesná integrácia BPM, WFM, BRE). Zároveň budované riešenie bude vybudované v súlade s princípmi Cloud-Ready. Z globálneho pohľadu komponenty v jednotlivých blokov referenčnej architektúry vytvárajú IISM. Architektúra IISM je popisovaná v štyroch hlavných blokoch: Front Office Mid Office a ESB Back Office Externé systémy Front Office Úroveň Front Office zabezpečuje priamu komunikáciu IISM s verejnosťou. Táto úroveň bude tvorená prezentačným miestom v podobe Portálu mesta integrovaného s ÚPVS. Informácie smerom k verejnosti budú poskytované aj prostredníctvom samostatnej mobilnej aplikácie realizovanej ako dedikovaná aplikácia pre min. 2 najrozšírenejšie mobilné platformy, implementujúcej služby vydefinované v KRIS mesta. Na realizáciu transakčných služieb budú využívané elektronické formuláre. Prostredníctvom podpornej vrstvy komponentov mesta (Info Modul, Elektronická podateľňa, Elektronické formuláre, GIS Front-end), budú komunikované informácie alebo rozvíjaná obojstranná (transakčná) komunikácia medzi mestom a verejnosťou. Integrácia so spoločnými komponentmi Ústredného portálu verejnej správy Po dobudovaní spoločných komponentov ÚPVS sa predpokladá využívanie týchto centrálnych komponentov: Identity and Access Management (IAM), Notifikačný modul, Platobný modul, Elektronické doručovanie, eDesk, Elektronická podateľňa, Elektronické formuláre (s výnimkou formulárov eGovernment služieb definovaných v KRIS). Centrálne riešenie týchto komponentov umožní výrazne ušetrenie finančných zdrojov zo strany mesta. Základným predpokladom pre efektívne poskytovanie služieb verejnosti je však úspešná integrácia centrálnych komponentov ÚPVS s IISM. Mid office a ESB ESB je druh middleware podporujúceho servisne orientované interakcie medzi internými aplikáciami mesta ako aj interakcie s externými systémami (napríklad spoločnými modulmi ÚPVS, základnými registrami alebo inými externými informačnými systémami verejnej správy). ESB inteligentne smeruje dáta tečúce medzi systémami, prispôsobujúc a transformujúc ich podľa požiadaviek systémov. ESB podporuje množstvo formátov komunikácie, medzi ktoré patrí aj komunikácia prostredníctvom webových služieb. Pre dosiahnutie stavu efektívneho poskytovania eGovernment služieb bude potrebné vybudovať predovšetkým úroveň Mid Office a Enterprise Service Bus (ESB). ESB bude zabezpečovať medziaplikačnú integráciu. Znamená to, že relevantné interné aplikácie budú poskytovať rozhranie webových služieb, pomocou ktorého budú komunikovať s ostatnými aplikáciami, resp. s portálom alebo externými systémami verejnej správy. Aplikácie, ktoré poskytujú služby ostatným, alebo externým aplikáciam musia implementovať vlastné komunikačné rozhranie webových služieb, ktoré budú vypublikované prostredníctvom ESB. Integračná vrstva úradu bude Mid office komponent kompletnej infraštruktúry IISM, ktorý bude zabezpečovať kontrolované prepojenie jednotlivých interných (ako aj pripojenie relevantných externých) systémov z pohľadu realizácie elektronických služieb mesta. Integračná vrstva bude ústredným prvkom SOA a bude zabezpečovať flexibilný prístup mesta k poskytovaným elektronickým službám. Dôležitou súčasťou je vybudovanie vrstvy pre procesnú integráciu prostredníctvom skupiny komponentov procesnej integrácie (Business Process Management – BPM, Workflow Management – WFM, Business Rules Enginge – BRE) a riadenia podaní (Definičné údaje o podaní, Údaje o vykonaní podaní). BPM (Business Process Management) bude realizovať orchestráciu jednotlivých krokov procesu poskytovanej elektronickej služby prostredníctvom volania webových služieb interných informačných systémov mesta ako aj externých ISVS WFM (WorkFlow Management) bude zabezpečovať podporu výmeny informácií, dokumentov alebo úloh medzi zamestnancami. Práca medzi zamestnancami bude riadená definovanými procedúrami implementovanými v rámci WFM. Tok informácií a úloh bude v rámci WFM riadený automatizovaným systémom pre riadenie procesu. Modul bude zároveň poskytovať funkcionalitu správy úloh zamestnancov úradu. BRE (Business Rules Engine) bude systém poskytujúci definíciu a vykonanie pravidiel na poskytnutie služby klientovi. Back Office Úroveň Back-Office bude potrebné inovovať resp. prebudovať tak, aby podporoval slúži pre podporu vnútorného riadenia organizácie a podporu spracovania agend. Každý komponent definovaný na tejto úrovni musí spĺňať štandardy definované NKIVS a výnosom č. 312/2010 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy vydaných MF SR. Zároveň jednotlivé komponenty budú využívať vybrané služby IS tak ako ich definuje výzva. Podrobný popis jednotlivých komponentov je uvedený v návrhu technického riešenia, ktorý reflektuje aktuálny stav pokrytia komponentov referenčnej architektúry na úrovni Back Office. Externé systémy Externé systémy sú systémy mimo správy a kompetencie mesta, ktorých služby budú využívané v rámci procesov poskytovania elektronických služieb a na synchronizáciu. Ide najmä o systémy, ktoré poskytujú informácie potrebné pre vykonávané procesy, resp. informácie do nich budú zasielané. Základné registre sú registre verejnej správy, na ktoré systém musí byť napojený (za predpokladu ich vybudovania). Patrí tu register fyzických osôb, register právnických osôb a podnikateľov, register priestorových informácií, register adries alebo aj na iné národné a európske registre. Tieto registre budú v prípade potreby replikované v IISM (kritériom pre replikáciu je bude najmä frekvencia využívania údajov z registrov, požadovaná rýchlosť ich dostupnosti a najmä potreba dávkového spracovania väčšieho množstva údajov z týchto registrov). Výstupom projektu Elektronizácia služieb Mesta Nové Zámky bude sprístupnenie služieb (eGovernment) v nasledujúcom zozname: Elektronická úradná tabuľa Informovanie o cestovnom ruchu Informovanie o činnosti obce Informovanie o dani z nehnuteľností Informovanie o dani za psa Informovanie o dani za ubytovanie Informovanie o hospodárení obce a organizácii v zriaďovateľskej pôsobnosti obce Informovanie o komunitnom pláne sociálnych služieb obce Informovanie o materských školách Informovanie o mestskej autobusovej doprave Informovanie o miestnom poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady Informovanie o odpadovom hospodárstve Informovanie o pamätihodnostiach obce Informovanie o sociálnych službách v obci Informovanie o územnom pláne Informovanie o verejnom obstarávaní Informovanie o voľbách a referendách Informovanie o základných školách v obci Ohlasovanie nelegálnych skládok, znečisťovania vodných tokov a životného prostredia Ohlasovanie porúch verejného osvetlenia a cestnej svetelnej signalizácie Ohlasovanie realizácie rozsiahlých postrekov poľnohospodárskych plodín Ohlasovanie vzniku, zániku alebo zmeny poplatkovej povinnosti za komunálne odpady a drobné stavebné odpady Ohlasovanie závad na chodníkoch a priechodoch pre chodcov Ohlasovanie závad zjazdnosti komunikácií Oznamovanie o konaní verejného kultúrneho podujatia Oznamovanie o konaní verejných telovýchovných, športových a turistických podujatí Oznamovanie o vzniku, zániku alebo zmene daňovej povinnosti k dani z nehnuteľností Oznamovanie o vzniku, zániku alebo zmene daňovej povinnosti k dani za ubytovanie Oznamovanie o vzniku, zániku alebo zmene daňovej povinnosti k dani za užívanie verejného priestranstva Oznamovanie o zvolaní zhromaždenia občanov Oznamovanie otváracích hodín prevádzkarne alebo ich zmeny Oznamovanie strát a nálezov Platenie miestneho poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady Platenie miestnych daní Platenie ostatných daní poplatkov Platenie pokút, úrokov a sankčných úrokov Podávanie daňového priznania k dani z nehnuteľností Podávanie daňového priznania k dani za psa Poskytovanie informácií podľa zákona o slobodnom prístupe k informáciám Potvrdzovanie výšky pohľadávok voči obci Povoľovanie ambulantného predaja Povoľovanie osobitných prevádzkových hodín Povoľovanie používania symbolov obce Povoľovanie užívania a zabratia verejného priestranstva Povoľovanie výrubu drevín Prideľovanie zberných nádob pre odpad a separovaný zber Pripomienkovanie návrhov nariadení Publikovanie zoznamu neplatičov Publikovanie zoznamu registrovaných zvierat Spracovanie elektronických účtovných dokladov Určovanie, zmena alebo zrušenie súpisného a orientačného čísla Vydávanie stanoviska k chovu nebezpečných živočíchov Vydávanie voličského preukazu Zisťovanie základnej ceny pozemku podľa cenovej mapy Zverejňovanie aktualít a informačný servis Zverejňovanie zmlúv, ktoré sa týkajú nakladania s verejnými prostriedkami
  • Vonkajšie spínacie zariadenia
    Dátum publikovania: 18.06.2014
    Druh zákazky: Tovary
    Región: Slovensko
    Lehota na predkladanie ponúk:
    Typ: Oprava/Zrušenie
    Popis: Vonkajšie spínacie zariadenia,
    Spínací odpojovač,
    Spínače,
    Vzdušné silnoprúdové vedenie
  • Poskytovanie upratovacích služieb a služieb zimnej údržby
    Dátum publikovania: 17.06.2014
    Druh zákazky: Služby
    Región: Slovensko
    Lehota na predkladanie ponúk: 08.07.2014
    Typ: Obchodná príležitosť (všetky typy)
    Popis: Predmetom obstarávania sú upratovacie , čistiace služby a služby zimnej údržby, v čase plnenia, v určenom mieste plnenia a v rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch. Na výkon služieb je poskytovateľ povinný použiť vlastné technické a materiálové vybavenie. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov a osôb, ktoré na výkon služieb použije, ako aj pravidelnú kontrolu kvality nimi vykonávanej služby a zároveň zodpovedá za bezúhonnosť týchto osôb. CHARAKTERISTIKA OBJEKTOV A ROZSAH POSKYTOVANÝCH SLUŽIEB: Celková podlahová plocha: 10534,88 m2 a)Staničné námestie 9, Košice Priestory: prízemie (okrem priestorov kuchyne a jedálne) + 8 poschodí Celková plocha: 4 282 m2 Z toho približná plocha kobercov: cca. 2500 m2 Počet sociálnych zariadení – miestností: 20 Podlahovina na chodbách: homogénna vinylová podlahovina (s PUR povrchovou úpravou) b)Popradská 74, Košice Priestory: prízemie (vrátane skladov a archívu) + 4 poschodia Celková plocha: 2 278 m2 Z toho približná plocha kobercov: cca. 80 m2 Počet sociálnych zariadení – miestností: 11 Podlahovina na chodbách: PVC podlahovina + dlažba c)Žižkova 21, Košice Priestory: prízemie (okrem priestorov kuchyne a jedálne) + 6 poschodí Celková plocha: 2 110 m2 Počet sociálnych zariadení – miestností: 15 Podlahovina na chodbách: PVC podlahovina + dlažba d)Archív Krmanova č.18, Košice Priestory : prízemie + poschodie Celková plocha (bez pavlače a nádvoria):821 m2 Podlahovina: parkety + dlažba Pavlač:55,25 m2 Nádvorie:134,14 m2 (plocha nádvoria a pavlače nie je zahrnutá do celkovej plochy 9927,56 m2) e)Archív Dvorkinova č.7, Košice Priestory: prízemie + poschodie Celková plocha:436,56 m2 Podlahovina: koberec (prízemie)+ dlažba (poschodie) f)Zádielska č.2, Košice Priestory: prízemie + 1 poschodie Celková plocha: 607,32 m2 Z toho približná plocha kobercov:cca. 221,63 m2 Počet sociálnych zariadení – miestností: 4 Podlahovina na chodbách:PVC podlahovina + dlažba Zákazka zahŕňa ČASŤ A: bežné upratovacie práce (denné, týždenné, mesačné, polročné, upratovanie archívov), ČASŤ B:mimoriadne upratovacie práce (služby nad rámec bežných upratovacích prác v rozsahu a periodicite podľa potreby na základe objednávky ČASŤ C: zimná údržba (zahŕňa najmä odpratávanie snehu, poľadovice, posyp posypovými materiálmi, odvoz snehu v prípade kalamitnej situácie, odpratanie zvyškov snehu a posypového materiálu po skončení zimnej sezóny)
  • Softvérové podporné služby
    Dátum publikovania: 18.06.2014
    Druh zákazky: Služby
    Región: Slovensko
    Lehota na predkladanie ponúk:
    Typ: Iná informácia
    Popis: Softvérové podporné služby,
    Služby súvisiace so softvérom

Digest powered by RSS Digest

Comments are closed.